Vertrek - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Rico - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Rico - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Rico

03 September 2012 | Nederland, Nederweert

De eerste reis begint met het afscheid nemen van mn vrienden in Maastricht met een leuk diner. Hierna heb ik nog met enkele van hun tijd door gebracht tijdens een citytrip in Boedapest.

Enkele dagen later was er een leuk afscheidsfeest bij ons thuis. Ik kreeg een erg leuke cadeaus, waaronder Leuke kaarten, een Hema Rookworst en een digitaal fotolijstje met allerlei fotos van de vakantie. Er kwam ook een gedicht bij waarin ieders eigenschap werd benadrukt vanuit de vriendengroep op een grappige manier. Mooi gedicht Ad.

Zondag werd eervol verloren met voetbal van een nader niet te noemen team, waarna afscheid werd genomen en de belofte werd gegeven om van tijd tot tijd af te geven op deze blog :)

Morgenochtend om 07.00 zit ik met pap en mam in de auto richting schiphol waar ik om 12 uur zal vliegen met Finnair. De vlucht stopt in Helsinki, waarna deze doorgaat naar Rovaniemi. Hier zal ik worden opgehaald en naar mijn kamertje worden gebracht. Op dit moment beslaat mijn kamer 10m3 met een bed en een kast. Ik kom daar rond 20.00 aan, waarna de komende week helemaal volgeroosterd zit met allerlei activiteiten om de stad en mn kamergenoten te leren kennen. En pasant moet ik ook nog internet regelen en een nieuwe simkaart voor de telefoon. druk druk druk. Gelukkig kan ik zo goed plannen... Ahum, alles komt wel goed.

Nu nog gauw nog wat laatste dingen inpakken en nog wat muziek op mijn muziekspeler laden voordat morgen de grote dag begint. Op naar Rovaniemi!

  • 06 September 2012 - 21:57

    Mama :

    Hey lieverd,
    Leuk om een eerste reactie te geven op je site.
    Ik probeer dit met mijn nieuwe telefoon.
    Morgen meer via skype.
    Liefs mama xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederweert

Op naar Finland!

Reis naar Finland - Rovaniemi, voor school en nog veel meer!

Recente Reisverslagen:

20 November 2012

nog 1 maandje over

03 Oktober 2012

Feestje?!

23 September 2012

Weekje verder

08 September 2012

Nordkapp

06 September 2012

Aankomst
Rico

Uitwisselingsstudent naar Rovaniemi, Finland.

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 7519

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Juni 2014

Op naar India!

13 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

op naar Singapore

03 September 2012 - 31 December 2012

Op naar Finland!

Landen bezocht: