2 months to go - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu 2 months to go - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu

2 months to go

Blijf op de hoogte en volg Rico

26 Mei 2013 | Singapore, Singapore

Halloooo. 4 months down, 2 months to go. Het gaat zo snel. Mijn ouders en broertje zijn langs geweest, Ik ben naar Indonesië geweest, Ik heb gewerkt, gesport en heb ontspannen. Verder heb ik mijn tussentijdse beoordeling gehad (die overigens goed was) en ben ik me steeds comfortabeler aan het voelen hier.

Ik zit in het midden. Ik heb niet het gevoeld dat ik aan het aftellen ben om naar huis te gaan, maar het leven hier is normaal leven geworden. De routine zit erin, opstaan, werken, eten en ontspannen en slapen. Weer overnieuw. Het weekend veranderd dan wel eens, van bv deze week meehelpen met het verhuizen van een bar (een complete + keuken overzetten) in de stromende regen tot medewerker in een winkel. Verder was ik vorige week naar Navy day geweest, open dag van de marine hier. Dat was wel leuk. Veel gezien en op oorlogsschepen rondgelopen. Ook natuurlijk veel naar de bar en de bioscoop. Vorige week Fast n Furious 6 gezien. Verder zijn we naar een bar geweest op de 70ste verdieping, dat was wel vet. Er is een jazzbar en een discotheek daarboven. Ik ben in beide geweest en het uitzicht was prachtig. De ene kant uitzicht over de zee met schepen, en de andere kant de skyline van Singapore.

De tijd hier in Singapore kost veel energie, maar maakt ook veel aan. Ik heb steeds zin in nieuwe dingen, en ben ook nog lang niet uitgekeken.




Ik ben met school bezig, progress reporten aan het schrijven en al een begin maken aan mijn internship report. Verder doe ik ook wat administratief werk voor de Muay Thai gym.

  • 26 Mei 2013 - 16:55

    Margriet:

    Hey Rico,

    Ik lees dat je het dagelijkse ritme al goed te pakken hebt !
    Zo te zien heb je in het weekend ook nog energie over om van alles te ondernemen. Leuk
    Een hele belevenis zo'n stage in het buitenland en ook nog met een goede beoordeling :-) Top !
    Succes met je werk de laatste 2 maanden en geniet van alle mooie momenten daar ! Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rico

Uitwisselingsstudent naar Rovaniemi, Finland.

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 7466

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Juni 2014

Op naar India!

13 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

op naar Singapore

03 September 2012 - 31 December 2012

Op naar Finland!

Landen bezocht: