Singapore wow! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu Singapore wow! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu

Singapore wow!

Blijf op de hoogte en volg Rico

15 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Hoi Hoi, het regenachtige Singapore hier. Regenachtig ja... Nog maar weinig zon gezien. Wel veel regen. Gister kwam ik aan. Ik zat nog niet in de bus of er kwam een bui omlaag doe wel qualificeerde voor monsoon. Na 15 uur vliegen was ik toch wel gaar. Kopje koffie gehad en maar
Op weg. Het hostel waar ik zit is ok.. Ok ontbijt en goede slaap dorm. Vanochtend voor het eerst gewerkt, wel volle bak, geen tijd voor het hebben van een jetlag. Klein bedrijf, rustig en relaxte werkplek, maar wel doorwerken. Ben aangesteld als marketing Co-ordinator, wat betekent dat ik de volledige pr onder m'n hoeden neem van nieuwsbrieven tot aan grote eventen. Morgen begint de eerste al. Gelukkig hoef ik er niet aanwezig te zijn en kan ik lekker onderin de bar van het hostel enkele tiger biertjes achterover slaan terwijl ik spelenderwijs wat
Chinees oppak van de jongen en meisje achter de
Bar. Ni how ma.. How, ni-nen... How.. Hoe gaat het ..
Goed en met jou.. Ook goed...

Kortom de eerste twee dagen waren vol van songapore op z'n best. Warme temperaturen. Flink wat regen, openbar vervoer dat
Zo vol zit dat je op de tweede trein moet wachten en flink wat lopen omdat je bent uitgestapt op de verkeerde plek. Wat een plek.. Echt vet. En Ik mag er 6 maanden blijven..

  • 15 Februari 2013 - 19:58

    Margriet:

    Ha Rico ,
    Je eerste indruk van Singapore is erg positief als ik dat zo lees.
    Handig dat je ook een ontbijt in het hostel serveren .
    Heb je bij je ontbijt ook soep gegeten of rijst? Dat eten ze in Vietnam en Thailand en wordt klaargemaakt en gegeten op de stoep .
    Het zal wel een heel verschil zijn met Finland.
    In ieder geval kun je na gedane arbeid een lekker tiger biertje drinken en wie weet spreek je na 6 maanden al een aardig woordje Chinees ( altijd handig) .
    Veel succes met het werk en geniet in je vrije tijd :) Margriet

  • 16 Februari 2013 - 16:01

    Simon,Marianne, Eline, Jasper, Rémon:

    Hoi Rico,
    Goed om te lezen dat je bent aangekomen en al aan het werk, dat is dan al geregeld.
    We kijken uit naar je verslagen, van alle belevenissen en avonturen.
    Werk ze en geniet van je tijd daar !!


  • 18 Februari 2013 - 23:26

    Dimphy:

    Hoi Rico,

    Leuk om je zo weer te kunnen volgen, de taal gaat je al goed af lees ik zo haha.
    Fijn dat de reis goed is verlopen en dat je eerste indrukken oké zijn.
    Ik hoop dat je snel je weg gaat vinden daar, de weg naar de bar en dat heerlijke biertje heb je gevonden dus dat gaat wel goed komen..
    Heel veel succes met je werkzaamheden als marketing coördinator. Klinkt als een interessante job......alle vertrouwen in je kunnen!!!! Groetjes Dimphy

  • 24 Februari 2013 - 05:03

    Rico :

    Hallo Allemaal,

    Leuk dat jullie reageren. Het is een andere manier van leven hier. De hitte en luchtvochtigheid is zo dominant aanwezig. Dat plus de lichte jetlag maakt dat ik iedere avond de pijp compleet leeg is. Maar toch, het is zo interessant allemaal, geuren, kleuren en de muziek. Ik heb nog steeds niet de kamer gevonden die ik nu zoek, ik zal waarschijnlijk wat water bij de wijn moeten doen omdat ik anders over 3 maanden nog in het hostel zit ;) Vandaag of morgen zet ik wat foto's op facebook, dan komt er hier ook een linkje.
    Groet uit Singapore, Rico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rico

Uitwisselingsstudent naar Rovaniemi, Finland.

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 7513

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Juni 2014

Op naar India!

13 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

op naar Singapore

03 September 2012 - 31 December 2012

Op naar Finland!

Landen bezocht: