Singapore, gelukkig nog 5 nog wat maanden!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu Singapore, gelukkig nog 5 nog wat maanden!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rico - WaarBenJij.nu

Singapore, gelukkig nog 5 nog wat maanden!!!

Door: Rico

Blijf op de hoogte en volg Rico

21 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Singapore is geweldig. De laatste dagen ben ik grappige situaties tegen gekomen. Zo was er in de supermarket private security. Maar in plaats van private security stond er positive security.
Verder werk ik zowat de hele dag. Sta om 7.15 op, wacht van 8.20-8.40 op de bus, stap op de mrt( metro) en begin met werk om 9.00 dit duurt tot 18.15, dan ga ik weer naar huis. Zo gaat het alle werkdagen. Savonds eet ik bij een lokale eettent (hawker center) waarna ik ga browsen voor kamers. Ik heb al naar enkele gaan kijken, maar de geschikte zit er niet tussen. Van puinhoop tot overbevolking van een Chinese familie, ik heb het allemaal gezien. Vanavond was ik beneden, in de bar. Ik had David, de eigenaar gevraagd of hij iets voor me kon zoeken als een local. morgen ga ik kijken naar wat hij gevonden heeft. Ben benieuwd. Vanavond ook een hoop nieuwe mensen leren kennen, Engelsen, lokale mensen, Indonesiërs.. Met een glas tiger - bier leer je ze allemaal kennen. Verder had ik vanavond eens wat anders gejad dan hor met stukjes vlees. ik had baby squid ( baby inktvis) gehad en ook deepfried fish, kleine visjes in de frituur gegooid. squid was wel ok eigelijk. morgen maar weer iets anders proeven. M'n werk is interessant, ( launch van een facility organiseren, video script schrijven voor een promo van een product en social media voor 3 bedrijven doen) ik hebben avondvullend programma en m'n kamer is hopelijk bij het einde van de week ook geregeld. Kortom, het kan niet op!

  • 23 Februari 2013 - 20:55

    Margriet:

    Hey Rico ,

    Enne heb je inmiddels een kamer gevonden of ben je nog in het hostel? Zo te horen is het erg moeilijk om aan een goede kamer te komen dicht bij je werk en een beetje betaalbaar.

    Maar goed dat je niet kieskeurig bent wat betreft het eten want het is niet bepaald "Hollandse kost " wat ik op je bord zie liggen ;)
    Veel succes nog met alles en ik ben benieuwd naar je volgende bericht . Grt.jes Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rico

Uitwisselingsstudent naar Rovaniemi, Finland.

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7518

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Juni 2014

Op naar India!

13 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

op naar Singapore

03 September 2012 - 31 December 2012

Op naar Finland!

Landen bezocht: